M I N I   M E

Tijd om onze eigen promo auto eens een toffe wrap te geven. Omdat we weten dat auto reclame effect heeft. Je wordt gezien, herkend en gevonden. We hebben gekozen voor een race-look wat past bij de dynamiek van SignCreative en de pittige Cooper S. 

Een op een juiste manier beletterde bedrijfswagen is als een advertentie of visitekaartje dat relatief veel wordt gezien. Deelnemend aan het verkeer of geparkeerd langs de weg kan de bedrijfswagen voor veel impact zorgen. Ook de vele files in Nederland zorgen ervoor dat de autobelettering beter gezien wordt. We kunnen dus wel stellen dat een voertuig zonder belettering een gemiste kans is om je bedrijf of product te promoten.

Waar een advertentie slechts 1 editie meegaat, gaat de autobelettering 5-8 jaar mee. Maar veelal is de auto dan al vervangen of is de huisstijl aangepast. Aangezien veel bedrijven dit middel al toepassen is het zaak met een goed ontwerp te komen. Ondanks de eerdere vergelijking met een advertentie leent een bedrijfswagen zich niet voor uitgebreide communicatie. Binnen een korte tijd moet er een indruk worden achtergelaten en uw bedrijfsnaam moet onthouden worden. Uw auto moet dus meer opvallen dan al die andere voertuigen. 

Het aanbrengen is een specialisme van SignCreative. We zijn op de hoogte van de laatste technieken en weten welk soorten folies zij het beste kunnen toepassen. Of het nu gaat om een enkele logo vermelding of een volledige wrap. 

 

F O T O S H O O T

Om onze trots goed vast te leggen hebben we contact gezocht met Arend Wiersma [ Arendwiersma.nl ] Op het circuit van Zandvoort en in Centrum Amsterdam hebben we even goed de tijd genomen. Hij schoot deze prachtige foto’s [ links ]. De kroon op ons werk.

Bedankt Arend!